Veebipoe Head Soovid (edaspidi Veebipood) omanik on Ahman OÜ (registrikood 17210919), asukohaga Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Tartu mnt 1, 61714.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Omniva pakiautomaat
- Itella Smartpost pakiautomaat
- DPD pakiautomaat
- Kullerteenused (kui pakutakse)
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Tarneajad:
- Eesti: 1 tööpäev (pakiautomaat), 1–2 tööpäeva (kuller)
- Läti ja Leedu: 2–3 tööpäeva
- Soome: 2–3 tööpäeva (Helsingi), 4–6 tööpäeva (ülejäänud Soome)
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise/kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:
Taganemise avaldus
Avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@headsoovid.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et on kauba üle andnud vedajale.
Veebipood tagastab raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest kuni kauba tagasisaamiseni või tõendi saamiseni, et kaup on teele pandud.
Kui ostja on valinud tavapärasest kallima kättetoimetamise viisi, ei ole Veebipood kohustatud hüvitama ületavaid kulusid.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda kaup tagasi, kui kauba hind oli eksituse tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Esimese aasta jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmisel.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda kahe kuu jooksul e-posti teel aadressile info@headsoovid.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui kaubal on puudused, parandab või asendab Veebipood kauba. Kui see pole võimalik, tagastatakse ostjale kõik müügilepinguga seotud tasud.
Veebipood vastab kaebusele kirjalikult või taasesitatavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja andmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmeid edastatakse ainult veoteenust pakkuvatele ettevõtetele.
Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ainult juhul, kui ostja on selleks andnud nõusoleku.
Ostjal on igal ajal õigus loobuda pakkumistest, andes sellest teada e-posti teel või järgides uudiskirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil info@headsoovid.ee.
Kui vaidlust ei õnnestu lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (rohkem infot ja avalduse esitamine: https://komisjon.ee).
Ostja võib kasutada ka Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi: https://ec.europa.eu/odr